Eskilerin Arasından Zorbey Aktuyun Çıktı / A Funny Video from a Training Session With Zorbey

Pc ve harici harddisk temizliği yapmak için epeyce vaktim var diye düşündüm bu sabah kalktığımda.
Dosyaları kurcalamaya başlayınca 2000 yılında başladığım 2004-2008 yılları arasında yoğun bir biçimde yaptığım bouldering (kısa kaya tırmanışı) fotoğraf ve videolarına ulaştım.
Temizlik yalan oldu tabi.Onca antrenman, çaba, zaman, finansman, anılar derken aşağıda iki parça halinde bulduğum videoyu komik olacağını düşünerek editledim.Onca yıllık arkadaşlığımıza yaslanarak 
Zorbey Aktuyun'un affına sığınıyorum.2003 Eylül'ünde geldiğim İzmir'den 2008 Kasım'da askere gitmek için ayrılmıştım.Tanışmamız o kadar geriye gider.Türkiye'nin ilk spor tırmanış takımının üyesiydik :)
Dönem dönem çift antrenman yaptığımız güzel günlerdi.
Dünyanın çeşitli bölgelerinde sayısız tırmanış yapan Zorbey, bouldering ve spor tırmanış disiplinlerini üst düzey gerçekleştirirken aynı zamanda alpin spor rotalar ve geleneksel rota tırmanmayı da ihmal etmiyor.
Milli bir tırmanıcı olduğunu belirtmem kimseyi şaşırtmasa gerek..Birlikte de katıldığımız birçok yarışmada olduğu gibi önemli dereceler almış bir sporcu.Yıllarca emek vererek Bafa Gölü'de açtığı birçok rotayı da barındıran Bafa Lake Bouldering adlı rehber kitabı da kısa bir süre önce çıkarmış bulunmakta
2006 yılında Soyak Olympiakent duvarını montajlarken boş zamanlarda tır, hazır beton duvarlar tırmanmışlığımızda var hatırımda.
Hatırlıyorum Dünya bouldering şampiyonası duvarından esinlenerek ana bir tasarım getirmiştim Mami'ye (Muammer Yalçın) ve hep birlikte beyin fırtınasıyla modifikasyonlar yapıp Mami'nin hızlı kaynağı sayesinde kısa sürede monte etmiştik.
50 küsur m2 lik Outdoor Center duvarını ve ilk 2 SCW tırmanma duvarı hariç tasarlayıp bizzat ürettiğim yüzlerce tutamakla beraber önce Karşıyaka oradan da Sanayi'deki Zirve Dağcılık merkezine taşımıştık bir avuç tırmanıcı olarak.O duvar şimdi ne oldu acaba?Keyifli seyirler.

Note: This video shot in 2008 while I was training hard for bouldering competitions.At this video we were having fun with Zorbey on one of my route.I lived in İzmir for 5 years and worked for a climbing wall company.Designed, produced many climbing holds, installed climbing walls and climbed in Kaynaklar,    Bafa, organized climbing competition and compete in lots of events.During a cleaning in my computer I found out this video.Keep calm and climb.

Popüler Yayınlar